אפר' 25

טיול מאורגן לוייטנאם

בקטגוריה טיולים לאסיה והודו

שם המאמר: טיול מאורגן לוייטנאם
דורג על ידי ורדה בתאריך 25.04.13
דירוג המאמר: 4.5

טיול מאורגן לוייטנאם לוקח אתכם למדינה קומוניסטית שנודעה בייחוד בעקבות מלחמות וייטנאם שהתחוללו בה בשנות החמישים והשישים של המאה הקודמת. כיום וייטנאם היא מדינה אחת מאוחדת תחת שלטון קומוניסטי שהבין את הפוטנציאל התיירותי הגלום בה ובעברה. טיול לוייטנאם כולל בהרבה מקרים גם טיול בקמבודיה הסמוכה שבה נימצאים כמה מן המקדשים החשובים והמרהיבים שבכל איזור דרום מזרח אסיה.

Vietnam i  Camboya 2007 by carlescs79, on Flickr

וייטנאם – ארץ הנהרות והחופים

בוייטנאם שני נהרות גדולים שבהם עוברים כל הטיולים המאורגנים והם הנהר האדום ונהר המקונג שבדרום הארץ. בינהם משתרעים שדות אורז וחופי ים זהובים וכן איים קטנים. הטיול כולל ביקור בערייה החשובות של וייטנאם כמו הנוי – עיר הבירה של וייטנאם שמשובצת במבנים קולוניאלים מתקופת השלטון הצרפתי וכן ביקור בעיר הדרומית סיאול שכיום מכונה הו צ'י מין. גם לטיול מאורגן לוייטנאם יש צורך להצטייד באשרת כניסה גם לוייטנאם וגם לקמבודיה.

טיול מאורגן להודו

הודו היא ארץ ענקית ורחבת ידיים ולכן טיול מאורגן להודו יקח אתכם למקומות שונים בכל טיול. את הודו נוהגים לחלק לשלושה איזורים שונים והטיולים מתרכזים בצפון המדינה וכוללים גם ביקור בנפאל השכנה השוכנת למרגלות הרי ההימלאיה הגבוהים. טיול מאורגן בהודו נוסף שמאד פופולארי הוא טיול לעמק הגנגס ולמחוז רג'סטאן.

אוצרות הטבע והתרבות של הודו

טיול מאורגן להודו מביא אתכם לארץ משופעת באוצרות טבע ותרבות מיוחדים במינם. הודו היא המדינה השנייה המאוכלסת בעולם ולצד העוני הרב שבה חיים בה כשלוש מאות מליון בני אדם במעמד כלכלי הנחשב בינוני ומעלה. הביקור בהודו מציב בפני המטייל את החדש והישן זה לצד זה וביקור הנפלאות התרבות של הודו כמו הטאג' מהאל, דלהי הבירה, המקדשים האירוטיים ובורנסי הקדושה על מאות אלפי עולי הרגל שמגיעים אליה, כל אלה יחשפו בפניכם את פניה המרובים של הודו ויעניקו לכם חווית טיול בלתי נשכחת.

התגובות סגורות