ינו' 29

דרום אמריקה לכולם

בקטגוריה טיולים לדרום אמריקה

שם המאמר: דרום אמריקה לכולם
דורג על ידי אפריים בתאריך 29.01.13
דירוג המאמר: 4.5

מאז ומתמיד היוותה דרום אמריקה יעד מרכזי לצעירים אחרי הצבא. עוד בשנים שטיולים לחו"ל לא היו פופולאריים כמו היום היתה דרום אמריקה יעד מועדף בגלל המגוון הרחב של תרבויות, מדינות, נופי ואיזורים גיאוגרפיים שונים. החל מברזיל שבמזרח היבשת שהיא ארץ האמזונס והקרנבלים, דרך ערבות הפאמפאס של ארגנטינה, הרי האנדים שבמערב היבשת ועד למדינות הצפונית המחברות את דרום אמריקה למרכז וצפון אמריקה. בשנים האחרונות החלה תנועה גדולה של מטיילים שאינם תרמילאים לדרום אמריקה וכיום ניתן למצוא טיסות רבות ליבשת וכן טיולים מאורגנים לזוגות ולמשפחות.

מקומות מיוחדים ואטרקציות מרכזיות בדרום אמריקה

טיסה לדרום אמריקה מביאה אתכם ליבשת ענקית עם איזורי אקלים וגיאוגרפיה מיוחדים במינם. המגוון הרחב הזה של מדינות ומקומות טיול רבים מאפשר תכנון טיול תרמילאים נהדר, אבל גם טיול מבוגרים שלא יפסידו דבר. אפשר להתחיל בברזיל ולבקר בה בתקופת הקרנבל ולהמשיך בטיולים לאורך נהר האמזונס, לעשות טרקים נהדרים בפרו או בצ'ילה בהרי האנדים, לשוט באגם הטיטיקקה שבקצה הרי האנדים, לבקר באתרים ארכיאולוגיים של תרבות האינקה המפורסמת, לאכול במסעדות אסאדו מעולות בארגנטינה ולטייל במישורים הענקיים של ארץ רחבת ידיים זו. ניתן להצטרף לטיול מאורגן למקומות אלה או לצאת עם כמה חברים לטיול תרמילאים של כמה חודשים.

טיסה לדרום אמריקה – פרו

פרו הינה מדינת תיירות מאד מבוקשת בדרום אמריקה. פרו היא מדינה ענקית השוכנת במערב היבשת והיא כוללת כמה ממקורות האמזונס שבהרי האנדים. בפרו ניתן לבקר באתר מאצ'ו פיצ'ו המפורסם שהוא אתר ארכיאולוגי של ממלכת האינקה, ארקיפה – העיר הלבנה, שוק מרסדו מודלו בעיר היפה צ'קאליו וכמובן עיר הבירה לימה שהיא עיר מודרנית לכל דבר שבה תמצאו שפע מקומות בילוי ואטרקציות מעניינות.

Peru , Cusco by Ianz, on Flickr

טיסות לפרו יוצאות מישראל עם חניית ביניים במדינות אירופה או בארה"ב. אין טיסות ישירות מן הארץ לפרו ומשך הטיסה הוא למעלה מ 15 שעות. ישנן חברות תעופה רבות המקיימות טיסות המשך לפרו ויש לברר אודות דילים לפי העונות השונות. בפרו יש סוגי אקלים שונים ורבים, החל מהאקלים הטרופי של איזור האמזונס ועד להרי האנדים הגבוהים. המטבע המקומי הוא הסול והשפה המדוברת היא ספרדית.

טיסה לדרום אמריקה – ארגנטינה

אחד היעדים המועדפים ביותר בדרום אמריקה היא ארגנטינה, השנייה בגודלה ביבשת אחרי ברזיל. ארגנטינה מציעה שלל מקומות טיול וביקור החל מהבירה המיוחדת שלה בואנוס איירס וכלה בטיולים בארץ האש שבדרום היבשת הגובלת בצ'ילה השכנה ממערב.

טיסות לדרום אמריקה לארגנטינה מגיעות לשדה התעופה של בואנוס איירס וניתן למצוא טיסות בחברת בריטיש איירווייז, איבריה הספרדית ורבות אחרות. אין טיסה לדרום אמריקה עם חברות תעופה ישראליות. מזג האוויר בארגנטינה הוא משתנה מאיזור לאיזור ומכיוון שארגנטינה נמצאת בחצי הדרומי של כדור הארץ עונות השנה הפוכות מאשר אצלנו כך שמומלץ לבקר במדינה זו בחודשים נובמבר ועד מאי. תרמילאים רבים מוצאים את ארגנטינה ארץ נהדרת לטיולים רגליים, לשייט נהרות, טרקים בהרים, לינה באכסניות ובתי הארחה סבירים וכדומה. השפה בארגנטינה היא ספרדית והמטבע המקומי הוא פסו ארגנטינאי.

טיסה לדרום אמריקה – טיול מאורגן

כפי שנאמר, לא רק תרמילאים יודעים ליהנות מדרום אמריקה וכיום ניתן להצטרף לטיולים מאורגנים רבים המגיעים ליבשת או לארגנטינה באופן ספציפי. טיול מאורגן בארגנטינה יאפשר לכם ליהנות מטיול נטו ללא כל הארגונים והסידורים היום יומיים.

טיסה לדרום אמריקה יכולה להביא אתכם לעוד הרבה מקומות ומדינות שלא הוזכרו כמו קולומביה, ונצואלה, אורוגוואי, פאראגוואי, בוליביה וכמובן ברזיל שהיא המדינה הגדולה הממוקמת במרכז היבשת.

תגובה אחת עבור “דרום אמריקה לכולם”

  1. תגובה מאת הדר:

    היי
    כתבתי טיפים באתר זזנו שיכולים לעזור למטיילים בדרום אמריקה,
    אשמח את תעשו לייק!
    http://www.zaznoo.co.il/continent/southamerica

    פורסם בתאריך פברואר 2, 2013 at 3:07 pm #