יוני 20

דרום אמריקה במיטבה

בקטגוריה טיולים לדרום אמריקה

שם המאמר: דרום אמריקה במיטבה
דורג על ידי אורית בתאריך 20.06.12
דירוג המאמר: 3.5

דרום אמריקה מושכת אליה מטיילים רבים. היא אחרת, ייחודית, ולמרות שבמדינות רבות שגורה שפה זהה, עדיין, התרבויות שונות, האופי והמסורת ייחודיים לכל מדינה, וההסטוריה שלהן שזורה סיפורי גבורה והקרבה רבים. דרום אמריקה מציעה סיור במדינות שאולי לא כולן עשירות חומרית, אולם עשירות מאד בנופים קסומים, בתרבות מרתקת,  ובהסטוריה מעוררת השתאות.

South America - Patagonia by popejon2, on Flickr

טיסה ללימה

מישראל אין טיסה ישירה ללימה, אלא טיסות עם עצירות ביניים, לרוב באירופה, וטיסות המשך המתאפשרות עם אל על, או עם חברות תעופה אחרות. טיסה ללימה, בירת פרו, חושפת את המטייל הישראלי למראות שלא הכיר מעולם בעבר. לימה, בירתה של פרו, השלישית בגודלה בדרום אמריקה, מונה תושבים רבים שמוצאם אינדיאני, והם משמרים את התרבות והמסורת בקנאות רבה. סקי חולות בדיונות, ביקור בשמורות טבע וצפייה קסומה בכלבי ים ועוד, הם חלק מזערי ממה שצפוי למטיילים בלימה. טיסה ללימה תחשוף אתכם למראות גם מחוץ לעיר, אזור הגלפגוס המפורסם והמרשים, רכסי האנדים, סנפלינג מפלים מריץ אדרנלין ועוד. מזג האוויר בלימה הוא נעים, בקיץ חם ולח אך סביר.

טיול לקוסטה ריקה

למתכננים נופש בקוסטה ריקה צפויה חוויה דרום אמריקאית במיטבה. סאן חוזה היא עיר בה שכונות ישנות ומיוחדות הבנויות בסגנונות רבים ושונים, ביניהם ויקטוריאני, ניאו קלאסי ועוד. סאן חוזה מציעה מגוון אטרקציות, ביניהם מוזיאונים, רבים כמו למשלב מוזיאון יצירות התכשיטים של האינדיאניים המקומיים ועוד. בכלל, מוזיאונים שעניינם תכשיטים ועבודה מקומית, הם פופולריים מאד בקוסטה ריקה. סאן חוזה, כמו ערים נוספות בקוסטה ריקה משופעת בחופים מקסימים, חלקם הם בעצם פארקים לאומיים, כמו חוף מנואל אנוניו, המשתרע על פני שטח עצום, בו ניתן לצפות בבעלי חיים של האזורים הטרופיים, כמו קופים ואיגואנות, וכן צמחייה מגוונת. חופי קוסטה ריקה הם משופעים בחולות צחורים, וניתן לבצע פעילות ימית מגוונת, בין היתר גלישה, צלילה באמצעות שנורקל, שחייה, קיאקים ועוד. חוף דומינקל מציע אף הוא סיור משולב של חוף עם שמורת טבע, ובה חמשה עשר מפלים.

טיול לקוסטה ריקה מציע גם את אוביטה, ממנה ניתן לצאת לסיורים שמטרתם לצפות בלוויתנים ובדולפינים. אחד החופים היפים ביותר בקוסטה ריקה הוא חוף סמארה, הנמצא בסמוך לעיר ניקויה. חוף זה מוגן על ידי שונית אלמוגים, וניתן לבצע בו פעילויות ימיות לצד רכיבה על סוסים, דיג, צלילה ושיט. בקוסטה ריקה מצויים הרי געש מרשימים, ביניהם ארנאל הפעיל. הר זה מתנשא לגובה של 1633 מטרים, והוא סמוך לאגם ארנאל. זהו אחד מהרי הגעש הפעילים ביותר בכל העולם, ולמען האמת התפרץ הר זה בשנת 1968. אם שפר עליכם מזלכם ואתם בעיצומו של טיול לקוסטה ריקה, תוכלו אולי להיות עדים למחזה מופלא המתרחש לעתים בלילה, של לבה אדומה המתפרצת על רקע הלילה השחור. טיול לקוסטה ריקה יוביל אתכם גם אל מעיינות טאבאקון. אלו הם מעיינות חמים, אשר מוזרמים אליהם מים היישר מנהר טבאקון, שתחילת באזור הר הגעש. במקום, מספר בריכות עם טמפרטורה משתנה, החל מעשרים ושלוש מעלות ועד לארבעים. עוד במקום מפל חם ונפלא, בו ניתן לשבת ולקבל מסאג' מן הטבע. אטרקציה נחמדה נוספת במקום היא בא רטוב הנמצא ממש בתוך המעיינות. הנוף קסום.

טיסות לבואנוס איירס – החגיגה מתחילה

ארגנטינה היא מדינה מדהימה ועוצרת נשימה. טיסות לבואנוס איירס מאפשרות למטייל חוויה של טבע, של תרבות, צבע וניחוחות רבים ושונים. שדרת התשעה ביולי בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, היא אחת השדרות הרחבות ביותר שישנן בדרום אמריקה כולה. רוחבה כמאה וחמישים מטרים, והיא משתרעת לאורך כל העיר הגדולה, מצפון לדרום. קאסה רודסה בבואנוס איירס, היא הבית הורד, המשמש מקום משכנו של נשיא ארגנטינה. במסדרונות הרבים ובספרייה המרשימה, ריבוי של ריהוט עשיר ומפואר, וכן פסלים רבים. הבית צבוע כולו ורוד. טיסות לבואנוס איירס יחשפו אתכם לפארק פלרמו, שהוא הריאה הירוקה הענקית של בואנוס איירס. גודלו כששים וחמישה דונמים, ובו גני ורדים מקסימים, גנים יפניים, אגמים, בהם ניתן לשוט, וכן מסלול למירוצי סוסים.

טיסה לימה, טיול לקוסטה ריקה או טיסות לבואנוס איירס, הם כולם יעדים דרום אמריקאיים מיוחדים במינם, ותופעות הטבע, והנופים הם מושלמים לחובבי הטבע, הטרקים, הטיפוס והפעילות הימית, ולא רק עבורם.

 

למדריך הרשמי של בואנוס איירס

התגובות סגורות